4. Advertising Investments – Television Investment Shares TV-channels (2013) TV North : € 966.25 million (66%) Vijf 7,3% Vier 19,6% Kanaal Z 0,8% Vitaya 4,9% TMF 0,3% Jim TV 1,0% 2BE 10,2% MTV 0,3% Nickelodeon 2,0% EEN 5,7% Disney Channel 09% Acht 0,8% Canvas-Ketnet 0,7% VTM / VTM Kzoom 42,2% Others 3,2% Disney Channel 0,6% Plug RTL 4,1% Club RTL 9,6% La Une 21,1% La Deux 5,5% AB3 4,8% RTL TVI 50,8% Be1 0,3% MTV 0,8% Nickelodeon 1,7% TV South : € 493.48 million (34%) Canal Z 0,5% Others 0,2% Source : MediaXim (incl. sponsoring TV) 89 Pagina 86
Pagina 88Voor clubmagazines, online onderzoeksrapporten en catalogi zie het Online Touch online publisher CMS systeem. Met de mogelijkheid voor een webshop in uw verenigingsbladen.
Media Pocket Guide 2014 Lees publicatie 10038Home