4. Advertising Investments – Television Investment Shares TV-channels (2013) TV North : € 966.25 million (66%) Vijf 7,3% Vier 19,6% Kanaal Z 0,8% Vitaya 4,9% TMF 0,3% Jim TV 1,0% 2BE 10,2% MTV 0,3% Nickelodeon 2,0% EEN 5,7% Disney Channel 09% Acht 0,8% Canvas-Ketnet 0,7% VTM / VTM Kzoom 42,2% Others 3,2% Disney Channel 0,6% Plug RTL 4,1% Club RTL 9,6% La Une 21,1% La Deux 5,5% AB3 4,8% RTL TVI 50,8% Be1 0,3% MTV 0,8% Nickelodeon 1,7% TV South : € 493.48 million (34%) Canal Z 0,5% Others 0,2% Source : MediaXim (incl. sponsoring TV) 89 Pagina 86

Pagina 88

Interactieve web folder, deze spaarprogramma of flyer is levensecht online geplaatst met Online Touch en bied het online bladerbaar publiceren van digi-archief.

Media Pocket Guide 2014 Lees publicatie 10038Home


You need flash player to view this online publication