4. Advertising Investments – Television Investment Shares TV-channels (2013) TV North : € 966.25 million (66%) Vijf 7,3% Vier 19,6% Kanaal Z 0,8% Vitaya 4,9% TMF 0,3% Jim TV 1,0% 2BE 10,2% MTV 0,3% Nickelodeon 2,0% EEN 5,7% Disney Channel 09% Acht 0,8% Canvas-Ketnet 0,7% VTM / VTM Kzoom 42,2% Others 3,2% Disney Channel 0,6% Plug RTL 4,1% Club RTL 9,6% La Une 21,1% La Deux 5,5% AB3 4,8% RTL TVI 50,8% Be1 0,3% MTV 0,8% Nickelodeon 1,7% TV South : € 493.48 million (34%) Canal Z 0,5% Others 0,2% Source : MediaXim (incl. sponsoring TV) 89 Pagina 86

Pagina 88

Voor edities, online catalogussen en spaarprogramma zie het Online Touch content management beheersysteem systeem. Met de mogelijkheid voor een webshop in uw folders.

Media Pocket Guide 2014 Lees publicatie 10038Home


You need flash player to view this online publication