4. Advertising Investments – Television Investment Shares TV-channels (2013) TV North : € 966.25 million (66%) Vijf 7,3% Vier 19,6% Kanaal Z 0,8% Vitaya 4,9% TMF 0,3% Jim TV 1,0% 2BE 10,2% MTV 0,3% Nickelodeon 2,0% EEN 5,7% Disney Channel 09% Acht 0,8% Canvas-Ketnet 0,7% VTM / VTM Kzoom 42,2% Others 3,2% Disney Channel 0,6% Plug RTL 4,1% Club RTL 9,6% La Une 21,1% La Deux 5,5% AB3 4,8% RTL TVI 50,8% Be1 0,3% MTV 0,8% Nickelodeon 1,7% TV South : € 493.48 million (34%) Canal Z 0,5% Others 0,2% Source : MediaXim (incl. sponsoring TV) 89 Pagina 86
Pagina 88Interactieve eboek, deze boek of pdf is levensecht online geplaatst met Online Touch en bied het online bladerbaar op uw website plaatsen van digi-reisgidsen.
Media Pocket Guide 2014 Lees publicatie 10038Home