4. Advertising Investments – Television Investment Shares TV-channels (2013) TV North : € 966.25 million (66%) Vijf 7,3% Vier 19,6% Kanaal Z 0,8% Vitaya 4,9% TMF 0,3% Jim TV 1,0% 2BE 10,2% MTV 0,3% Nickelodeon 2,0% EEN 5,7% Disney Channel 09% Acht 0,8% Canvas-Ketnet 0,7% VTM / VTM Kzoom 42,2% Others 3,2% Disney Channel 0,6% Plug RTL 4,1% Club RTL 9,6% La Une 21,1% La Deux 5,5% AB3 4,8% RTL TVI 50,8% Be1 0,3% MTV 0,8% Nickelodeon 1,7% TV South : € 493.48 million (34%) Canal Z 0,5% Others 0,2% Source : MediaXim (incl. sponsoring TV) 89 Pagina 86

Pagina 88

Scoor meer met een webwinkel in uw vaktijdschriften. Velen gingen u voor en publiceerden relatiemagazines online.

Media Pocket Guide 2014 Lees publicatie 10038Home


You need flash player to view this online publication