4. Advertising Investments – Television In Million Euros Evolution 1998 – 2013 200 400 600 800 1000 1200 1400 1600 0 1998 1999 2000 2001 2002 2003 2004 2005 2006 2007 2008 2009 2010 2011 2012 2013 1414,3 1246,8 1204,8 1161,2 1071,2 945,3 864,6 783,7 655,6 690,8 810 1003,6 981,5 1453,9 1446,3 1459,7 1998 1999 2000 2001 2002 2003 2004 2005 2006 2007 2008 2009 2010 2011 2012 2013 42.8% 41.3% 43.3% 46.3% 44.7% 44.2% 43.7% 41.1% 37.4% 37.4% 38.1% 39.3% 40.8% 40.8% 40.1% 39.4% SHR % of total media Source : MediaMark / CIM MDB / MediaXim (incl. sponsoring TV) 87 Pagina 84

Pagina 86

Interactieve e-catalogus, deze vakblad of jaarverslag is levensecht online geplaatst met Online Touch en bied het online uitgeven van digi-reclamefolders.

Media Pocket Guide 2014 Lees publicatie 10038Home


You need flash player to view this online publication