2. Media Profile – Television Selectivity TV-channels – 2013 North : 12h00 – 24h00 4+ VTM 2BE Vier Vijf EEN Canvas Vitaya Nickelodeon 100 Gender 95 74 67 53 100 121 100 109 100 100 109 100 124 100 100 110 146 115 101 153 53 South : 12h00 – 24h00 Gender 4+ LA1 LA2 RTL-TVI CLUB RTL AB3 Plug RTL Nickelodeon 100 102 100 107 100 97 Disney Channel 100 94 89 60 55 100 119 100 100 100 120 127 74 71 22 24 34 52 54 48 30 41 52 70 77 84 51 67 70 76 43 39 36 27 20 16 25 64 75 67 64 26 22 42 85 Age 75 418 199 122 103 104 44 49 84 32 128 113 89 58 77 84 53 119 143 144 91 136 113 123 134 199 192 98 99 129 150 27 21 Social class M 15+ F 15+ 4-14 15-24 25-34 35-44 45-54 55+ 1 to 4 5 to 8 PRP 18-44 121 97 68 89 91 74 74 92 66 108 135 112 111 129 129 110 139 91 87 124 110 107 51 62 93 51 Age Social class M 15+ F 15+ 4-14 15-24 25-34 35-44 45-54 55+ 1 to 4 5 to 8 PRP 18-44 123 117 123 98 68 79 303 326 119 93 123 134 81 64 110 109 131 157 106 120 112 201 112 182 126 149 112 137 114 102 55 69 99 86 24 19 98 86 75 72 59 81 67 79 102 114 126 128 142 120 134 121 62 76 92 98 141 165 113 108 Source : Audimetrie 81 Pagina 78
Pagina 80Scoor meer met een web winkel in uw catalogussen. Velen gingen u voor en publiceerden tijdschriften online.
Media Pocket Guide 2014 Lees publicatie 10038Home