4. Advertising Investments - Dailies Evolution 1998 – 2013 In Million Euros 100 200 300 400 500 600 700 800 900 0 1998 1999 2000 2001 2002 2003 2004 2005 2006 2007 2008 2009 2010 2011 2012 2013 Regional insertions included in data for 2002-2013. 802,6 701,5 764,3 592,4 471,7 531,1 386,1 300,1 311,4 239,7 280,7 736,7 730,3 767,8 761,2 745,1 1998 1999 2000 2001 2002 2003 2004 2005 2006 2007 2008 2009 2010 2011 2012 2013 15.7% 17.9% 17.2% 16.0% 20.0% 22.1% 23.1% 24.8% 24.5% 24.6% 23.3% 23.0% 22.1% 21.3% 20.7% 21.7% SHR % of total media Source : MediaMark / CIM MDB / MediaXim 33 Pagina 30
Pagina 32Interactieve emagazine, deze clubblad of onderwijscatalogus is levensecht online geplaatst met Online Touch en bied het naar een online publicatie omzetten van digi boeken.
Media Pocket Guide 2014 Lees publicatie 10038Home