4. Advertising Investments - Dailies Evolution 1998 – 2013 In Million Euros 100 200 300 400 500 600 700 800 900 0 1998 1999 2000 2001 2002 2003 2004 2005 2006 2007 2008 2009 2010 2011 2012 2013 Regional insertions included in data for 2002-2013. 802,6 701,5 764,3 592,4 471,7 531,1 386,1 300,1 311,4 239,7 280,7 736,7 730,3 767,8 761,2 745,1 1998 1999 2000 2001 2002 2003 2004 2005 2006 2007 2008 2009 2010 2011 2012 2013 15.7% 17.9% 17.2% 16.0% 20.0% 22.1% 23.1% 24.8% 24.5% 24.6% 23.3% 23.0% 22.1% 21.3% 20.7% 21.7% SHR % of total media Source : MediaMark / CIM MDB / MediaXim 33 Pagina 30

Pagina 32

Voor uitgaven, online onderwijscatalogussen en tijdschriften zie het Online Touch content management system systeem. Met de mogelijkheid voor een webwinkel in uw presentaties.

Media Pocket Guide 2014 Lees publicatie 10038Home


You need flash player to view this online publication