4. Advertising Investments – Cinema In Million Euros Evolution 1998 – 2013 10 15 20 25 30 35 40 0 5 1998 1999 2000 2001 2002 2003 2004 2005 2006 2007 2008 2009 2010 2011 2012 2013 37,7 32,9 30,9 27,7 24,9 25,1 22,5 22,9 25,3 25,0 28,8 29,7 26,0 26,8 24,6 25,7 SHR % of total media 1998 1999 2000 2001 2002 2003 2004 2005 2006 2007 2008 2009 2010 2011 2012 2013 1.5% 1.5% 1.4% 1.6% 1.2% 1.2% 1.1% 1.2% 1.0% 0.8% 0.9% 0.8% 0.7% 0.9% 0.9% 1.0% Source : MediaMark / CIM MDB / MediaXim 115 Pagina 112
Pagina 114Interactieve digitale relatiemagazine, deze spaarprogramma of onderwijs catalogus is levensecht online geplaatst met Online Touch en bied het digitaal bladerbaar maken van digi lesmateriaal.
Media Pocket Guide 2014 Lees publicatie 10038Home