In de kijker Campagne NOOIT TE KOEL OM TE ONTDOOIEN! Door allemaal onze diepvriezer te ontdooien, kunnen we ons energieverbruik flink beperken. Die goede raad liet jullie duidelijk niet koud, want jullie deden massaal mee en posten jullie tofste ‘diepvriesselfies’. Dankzij die spontaniteit is onze campagne ontdooimee.be een succes geworden: meer dan 29 560 dagen elektriciteit uitgespaard! Zo hielpen jullie mee een stroomtekort te voorkomen. En we stoppen nog niet, want uw diepvriezer ontdooien kan in elk seizoen. De cijfers Meer dan 3 000 deelnemers 29 560 dagen bespaarden samen 292 644 kWh of elektriciteit.* *Cijfers van 13/02/2015. Beste diepvriesselfies Smoelen trekken voor het goede doel, dat deden de deelnemers van www.ontdooimee.be met plezier. Dit zijn volgens jullie de coolste selfies! Ze winnen een Samsung-koelvriescombinatie No Frost A+++. Ook de allerkleinsten ontdooiden mee met hulp van mama en papa. Zo maakten we drie winnaars blij met een coole Doe de klik-zitzak, -skateboard of -hoofdtelefoon. Ontdek de winnaars op www.doedeklik.be/win Ontdooimee for kids Cathy, 38 jaar Nathalie, 37 jaar 32 Energiek lente 2015 Jean-Michel, 16 jaar Justine, 11 jaar Pagina 31

Pagina 33

Heeft u een onderzoeksrapport, emagcreator of digi uitgaven? Gebruik Online Touch: drukwerk online bladerbaar uitgeven.

15ELE2847 NL Lees publicatie 10033Home


You need flash player to view this online publication