4. Advertising Investments - Dailies Evolution 1998 – 2013 In Million Euros 100 200 300 400 500 600 700 800 900 0 1998 1999 2000 2001 2002 2003 2004 2005 2006 2007 2008 2009 2010 2011 2012 2013 Regional insertions included in data for 2002-2013. 802,6 701,5 764,3 592,4 471,7 531,1 386,1 300,1 311,4 239,7 280,7 736,7 730,3 767,8 761,2 745,1 1998 1999 2000 2001 2002 2003 2004 2005 2006 2007 2008 2009 2010 2011 2012 2013 15.7% 17.9% 17.2% 16.0% 20.0% 22.1% 23.1% 24.8% 24.5% 24.6% 23.3% 23.0% 22.1% 21.3% 20.7% 21.7% SHR % of total media Source : MediaMark / CIM MDB / MediaXim 33 Pagina 30

Pagina 32

Heeft u een lesboek, page flip of online sportbladen? Gebruik Online Touch: sportblad online bladerbaar uitgeven.

Media Pocket Guide 2014 Lees publicatie 10038Home


You need flash player to view this online publication